Opgelost door KeukenLoods.nl: Nieuwe Novy afzuigkap doet het na 3 maanden plotseling niet

Vlijmen

Novy afzuigkap gekocht bij Keukenloods. Aankoopdatum 16-09-2014.
3 december 2014 deed de afzuigkap en afstandsbediening plotseling niets meer.
4 december 2014 per e-mail gemeld bij Keukenloods.
4 december 2014 heeft Keukenloods per mail klacht doorgegeven aan Novy.
10 december 2014 (6 dagen later!) heeft Novy mij een mail gestuurd, dat de aanvraag in behandeling is genomen.
12 december Novy gebeld. dhr. B. van Drunen zei, dat men wacht op de onderdelen en dat de monteur mij direct belt voor een afspraak.
14 december weer Novy gebeeld. Dhr. van Drunen zei dat de onderdelen 15 december binnen zullen zijn en dat de monteur direct belt voor een afspraak.
17 december weer Novy gebeld. Geen monteur heeft gebeld. Dhr. van Drunen zei dat er helaas niets ingepland stond voor de monteur (vergeten). Het kon nu nog wel enkele dagen duren voordat ingepland is en de monteur een afspraak kan maken. Het inplannen lukt deze week niet meer. Kerst en oud- en nieuwjaar ook niet? 2015??.

Afzuigkap repareren vóór zaterdag 20 december 2014!

KeukenLoods.nl
    John Jordaan,U heeft helemaal gelijk! Novy komt maandag 22 december bij u langs om te proberen het probleem op te lossen.Mocht u er niet uit komen dan horen wij graag van u.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet
    J. Langenberg
    Keukenloods.nl
    Vlijmen
    Van Keukenloods e-mail ontvangen, dat men er direct werk van zal maken. Opvallend, dat dezelfde dag Novy belt om nu wel een monteur te sturen om de klacht op te lossen.

Vlijmen

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?