Opgelost door KeukenLoods.nl: Onzorgvuldig werk en alle verantwoording afschuiven op de klant

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 616311
Gebruiker
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Keukenloods Almere heeft foute maten doorgegeven voor de inbouw van de BORA inductiekookplaat en van de onderbouw spoelbak.
Keukenloods Almere stelt dat ik als cklant alle maten had moeten controleren en dat ik zelf verantwoordelijk ben. Maar ik heb de keuken niet gekocht in een doe-het-zelf bouwmarkt.

Gewenste oplossing

Ik wil dat keukenloods de inductiekookplaat inbouwt.
En een grotere spoelbak onder de uitsparing bevestigt of een aanrecht met kleinere uitsparing voor de spoelbak levert.
Er is onengiheid geweest over de slecht inzichtelijke factuur met wijzigingen op onderdelen zoals de afvoerbuizen van de bora en de lade onder de oven die niet paste - en ook geen klep zoals beloofd in de winkel. Er was geen enkele reden om de (dure!) uitsparingen in het aanrecht niet exact op te geven voor inbouw bora en onderbouw spoelbak zonder rand die uitsteekt.
Geboden oplossing
De servicemedewerker heeft de inductiekookplaat alsnog vlak ingebouwd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste D. Wesseling,

    Wat vervelend om dit te lezen. Ik heb de klacht doorgezet naar mijn collega's van de serviceafdeling. Wij komen spoedig bij u terug.

    Met vriendelijke groet,
    Emma | Webcare Keukenloods.nl
  2. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste D. Wesseling,

    Ik heb vernomen dat mijn collega van de serviceafdeling contact met u opgenomen heeft en er besloten is dat wij de inductiekookplaat ter plaatsen vlak gaan inbouwen. We gaan er vanuit dat er een daadwerkelijke nette afhandeling volgt. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons weten. Ik hoop dat uw klacht zo naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Emma | Keukenloods.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen