Opgelost door KeukenLoods.nl: Onzorgvuldig werk en alle verantwoording afschuiven op de klant

content Opgelost

Keukenloods Almere heeft foute maten doorgegeven voor de inbouw van de BORA inductiekookplaat en van de onderbouw spoelbak.
Keukenloods Almere stelt dat ik als cklant alle maten had moeten controleren en dat ik zelf verantwoordelijk ben. Maar ik heb de keuken niet gekocht in een doe-het-zelf bouwmarkt.

Ik wil dat keukenloods de inductiekookplaat inbouwt.
En een grotere spoelbak onder de uitsparing bevestigt of een aanrecht met kleinere uitsparing voor de spoelbak levert.
Er is onengiheid geweest over de slecht inzichtelijke factuur met wijzigingen op onderdelen zoals de afvoerbuizen van de bora en de lade onder de oven die niet paste - en ook geen klep zoals beloofd in de winkel. Er was geen enkele reden om de (dure!) uitsparingen in het aanrecht niet exact op te geven voor inbouw bora en onderbouw spoelbak zonder rand die uitsteekt.
De servicemedewerker heeft de inductiekookplaat alsnog vlak ingebouwd.

KeukenLoods.nl
    Beste D. Wesseling,

Wat vervelend om dit te lezen. Ik heb de klacht doorgezet naar mijn collega's van de serviceafdeling. Wij komen spoedig bij u terug.

Emma | Webcare Keukenloods.nl
    KeukenLoods.nl
    Beste D. Wesseling,

Ik heb vernomen dat mijn collega van de serviceafdeling contact met u opgenomen heeft en er besloten is dat wij de inductiekookplaat ter plaatsen vlak gaan inbouwen. We gaan er vanuit dat er een daadwerkelijke nette afhandeling volgt. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons weten. Ik hoop dat uw klacht zo naar tevredenheid is opgelost.

Emma | Keukenloods.nl

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?