Klacht KeukenLoods.nl: Opeenstapeling van fouten

Klachtnummer
# 618548
Gebruiker
Gebruiker1546365805
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor onze nieuwbouw woning hebben wij een keuken aangeschaft bij Keukenloods te Zaandam. We werden prettig geholpen door de verkoopmedewerker en hadden vertrouwen in deze partij na een lange zoektocht. Tussentijds hebben we nog een aantal kleine wijzigingen kunnen maken. Alles leek goed te gaan, totdat de keuken werd gemonteerd. Dit is een complete drama!
De keuken is op 1 juni jl. gemonteerd en tot op heden nog steeds niet af!! Er is echt van alles fout gegaan en de klantenservice is OM TE HUILEN! Wij ervaren alleen maar stress en frustraties met deze partij.
De greeplijsten werden in de verkeerde kleur geleverd, de slang van onze Quooker flex bleef uitsteken, de koelkast was verkeerd gemonteerd waardoor wij wekenlang lekkages hebben gehad en het meest frustrerende zijn de achterwanden / spatwanden die zij op de een of andere manier gewoon niet fatsoenlijk kunnen leveren.

Door de lekkage van de koelkast, moest een Bosch servicemonteur komen om dit probleem te verhelpen. Dit is uiteindelijk gebeurd, maar door het vele vocht was het hout van de kast helemaal opgezet en ook de plint onder de koelkast. Dit moest vervangen worden, levertijd 5 weken.

Dan hebben we de spatwanden. Nouuuu...ik weet niet waar ik moet beginnen. De spatwanden moesten ingemeten worden nadat de keuken geplaatst werd door de monteur. Dit was niet met ons gecommuniceerd tijdens de koop van de keuken. We moesten vervolgens 6 weken wachten. Na die 6 weken werden de wanden geleverd, maar wat bleek...het was verkeerd besteld en het klopte helemaal niet met ons werkblad. Dus moest het weer opnieuw besteld worden. Ditmaal hebben wij 8 weken moeten wachten.

Na deze 8 weken kwam de monteur om EINDELIJK de spatwanden te plaatsen (hoopten we) en de kast van de koelkast te vervangen. Maaaaar....wat bleek...Alweer verkeerd! De wanden zijn verkeerd opgemeten en nu moeten ze weeeer opnieuw besteld worden. Je raadt het al..6 weken levertijd. En oowja alsof dat nog niet genoeg is, werken onze spotjes na de werkzaamheden ook niet meer.

Het is een opeenstapeling van fouten vanuit hun kant en de klantenservice lijkt hier compleet schijt aan te hebben. We hebben een keuken van bijna €20.000 gekocht, je zou op z'n minst verwachten dat de klantenservice meer moeite voor je neemt en je serieus te nemen. Ik heb echt nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt als deze. Het is gewoon te triest voor woorden. Ze nemen niet eens contact met ons op, nadat zaken fouten zijn gegaan.

Gewenste oplossing

We verwachten op z'n minst compensatie. Wij hebben aardig wat schade door deze problemen.

1 reactie

  1. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste L. Mar,

    Bedankt voor u bericht. Wat vervelend om te lezen dat er zoveel tegenslagen zijn geweest. Ik heb de klacht doorgezet naar mijn collega's van de serviceafdeling. Wij komen spoedig bij u terug.

    Met vriendelijke groet,
    Emma | Webcare Keukenloods.nl

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen