Klacht KeukenLoods.nl: terug koppeling als je een klacht heb ho maar

Klachtnummer
# 616770
Gebruiker
mennemuis
Datum
2 reacties

Details

Klacht

je bent voor hun een nummer er wordt niet gereageerd op mails die je stuurt over je klacht over hoe de gang van zaken zijn gelopen ik heb gevraagd om een compensatie via telefoon is mij medegedeeld dat ik dat vanzelf gaat zien er is nu ruim een maand overheen vorige week weer mail gestuurd maar tot op heden is het erg stil daar bij keuken loods

Gewenste oplossing

Ik wil dat ik bericht krijg hoe het zit met mijn compesatie

2 reacties

  1. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste A. Pronk,

    Ik begrijp dat de communicatie niet goed verloopt, en dat is jammer om te lezen. Wij zien dit uiteraard liever anders. Ik heb de klacht doorgezet naar mijn collega's van de serviceafdeling. Wij komen spoedig bij u terug.

    Met vriendelijke groet,
    Emma | Webcare Keukenloods.nl
  2. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste A. Pronk,

    Ik heb vernomen dat mijn collega van de serviceafdeling contact met u heeft opgenomen en er besloten is om een pannenset op te sturen voor al het ongemak. We gaan er vanuit dat er een daadwerkelijke nette afhandeling volgt. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons weten. Ik hoop dat uw klacht zo naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Emma | Keukenloods.nl

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen