Klacht KeukenLoods.nl: Vlekken in het kunstof aanrechtblad.

Klachtnummer
# 282396
Gebruiker
Esther02
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een keuken gekocht bij de Keukenloods Zaamdam. Hierbij wilden wij graag een aanrechtblad van beton. De verkoopmedewerker vertelde dat er dan een naad in het blad zou komen. Vervolgens hebben wij gekozen voor een aanrechtblad van kunstof. Een week voor de levering belde de medewerker dat er alsnog in naad in het blad kwam. Omdat wij geen keus meer hadden (en de keuken geplaatst moest worden) hebben wij het aanrechtblad van kunstof genomen.
Echter trekken alle vlekken (koffie, thee enz.) direct in het lichte blad. Deze zijn niet meer te verwijderen met afwasmiddel. Wij hebben meerdere malen contact gehad met medewerkers van de keukenloods. Elke keer wordt er verzocht om maar een mail te sturen met onze klachten. En wordt er doorverwezen naar Topline. Wij hebben al foto's van de vlekken gemaild. Uiteindelijk is er iemand van Topline langs gekomen. Hij kreeg de vlekken ook niet uit het blad. Hij gaf aan dat de keukenloods nog contact zou opnemen. Na maanden niks meer te hebben gehoord hebben wij wederom gebeld met de keukenloods. Zij vroegen weer om maar een mail te sturen. Inmiddels hebben wij een mooie keuken maar nog steeds een blad met diverse vlekken die niet te verwijderen zijn.

De oplossing

Verwijdering van de vlekken en een oplossing waardoor de vlekken niet meer in het blad kunnen trekken. Mocht dit niet mogelijk zijn dan een vervanging van het blad.

3 reacties

  1. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste E Raat,

    Ik heb zojuist contact gehad met onze winkel in Zaandam en begrepen dat er voor volgende week een afspraak staat ingepland om de situatie te bekijken. Ik ga er vanuit dat het probleem vanuit daar opgelost gaat worden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Emma | Keukenloods.nl
  2. Auteur
    Esther02
    Datum
    Klacht is nog niet verholpen. Er is naar gekeken en wordt contact opgenomen met de leverancier van het blad.
  3. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E Raat,

    Bedankt voor de update. Ik ga er vanuit dat de klacht zal worden opgelost. Het contact over deze klacht zal verder via de winkel lopen waar de keuken gekocht is.

    Met vriendelijke groet,

    Emma | Keukenloods.nl

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen