Klacht KeukenLoods.nl: Waardeloze service
Details
Klacht
1x vriezer geleverd door dutchned die de vriezer niet nasr boven wilde brengen, vervolgens contact gehad met service afdeling en afgesproken dat door jullie inbouwteam met verhuislift de vriezer op de 2e verdieping wordt geleverd. Echter kwam het inbouwteam langs met de vriezer zonder verhuislift, wisten niets van verhuislift en dat de vriezer uberhaupt naar de 2e verdieping moest. Geprobeerd via trap maar niet gelukt. En weer weg met de vriezer. Weer contact met service afdeling gehad meerdere keren gesproken. Janneke 2x gesproken en keukenloods heeft toegezegd dat ze nu de vriezer met verhuislift gaan leveren, waarbij de kosten voor verhuislift keukenloods op zich neemt. Medewerker janneke heeft 2x toegezegd dit te bevestigen per email naar mij toe. Tot op heden geen vriezer en nooit een mail gezien. Waardeloze klantenservice en zeer klantonvriendelijk.Gewenste oplossing
Vriezer leveren met verhuislift waarvan kosten voor keukenloods.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.