Klacht KeukenLoods.nl: Waardeloze service

Klachtnummer
# 643280
Gebruiker
Tugba#1234
Datum
2 reacties

Details

Klacht

1x vriezer geleverd door dutchned die de vriezer niet nasr boven wilde brengen, vervolgens contact gehad met service afdeling en afgesproken dat door jullie inbouwteam met verhuislift de vriezer op de 2e verdieping wordt geleverd. Echter kwam het inbouwteam langs met de vriezer zonder verhuislift, wisten niets van verhuislift en dat de vriezer uberhaupt naar de 2e verdieping moest. Geprobeerd via trap maar niet gelukt. En weer weg met de vriezer. Weer contact met service afdeling gehad meerdere keren gesproken. Janneke 2x gesproken en keukenloods heeft toegezegd dat ze nu de vriezer met verhuislift gaan leveren, waarbij de kosten voor verhuislift keukenloods op zich neemt. Medewerker janneke heeft 2x toegezegd dit te bevestigen per email naar mij toe. Tot op heden geen vriezer en nooit een mail gezien. Waardeloze klantenservice en zeer klantonvriendelijk.

Gewenste oplossing

Vriezer leveren met verhuislift waarvan kosten voor keukenloods.

2 reacties

  1. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste T. Bulduk,

    Wat vervelend om te lezen dat er problemen zijn met de levering van de vriezer naar de 2e verdieping. Ik heb de klacht doorgezet naar mijn collega's van de serviceafdeling. Wij komen spoedig bij u terug.

    Met vriendelijke groet,
    Emma | Webcare Keukenloods.nl
  2. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Beste T. Bulduk,

    Ik heb vernomen dat mijn collega van de afdeling backoffice contact met u opgenomen heeft en er een oplossing is gevonden. We gaan er vanuit dat er een daadwerkelijke nette afhandeling volgt. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons weten. Ik hoop dat uw klacht zo naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Emma | Keukenloods.nl

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen