Klacht Keukenman: Problemen door slechte plaatsing keuken

Marco

In januari 2013 is bij ons een keuken geplaatst die bij Edmon was aangeschaft. Helaas had de Keukenman de plaatsing uitbesteed aan een zzp'er. Deze meneer wilde graag voor de files weer naar huis, dus werd alles afgeraffeld. Sinds de plaatsing hebben wij meerdere malen de Keukenman voor reparaties over de vloer gehad.
Sinds de plaatsing loopt het uitzwenkplateau niet goed, is nu helemaal kapot en de Keukenman wijst elke aansprakelijkheid af. Toen er ook nog een barst in de spoelbak van composiet kwam en men weer direkt ons de schuld gaf, was de emmer voor ons vol. Zowel Edmon als de Keukenman hebben ons nooit gewezen op het feit dat je geen kokend water in een composieten spoelbak mag gieten. Als de klantenservice van Edmon ons wijst op eigen verantwoordelijkheid (wij hadden ons als klant moeten verdiepen in het materiaal) bij de aankoop en vervolgens doorverwijst naar de verzekering, vinden wij dit zeer klantonvriendelijk. Wij dachten een kwaliteitskeuken te kopen met service.

Wij willen een rvs spoelbak i.p.v. een composieten spoelbak. Wij zitten er niet op te wachten dat hij straks weer barst. Wij vinden dat wij niet goed voorgelicht zijn door zowel Edmon keukens als de Keukenman. Als wij geweten hadden dat de composieten spoelbak niet tegen kokend water kon, dan hadden wij hem namelijk nooit aangeschaft. Wij zijn van mening dat Edmon keukens en/of de Keukenman hiervoor zorg moet dragen.
Voor het kapotte uitzwenkplateau hebben wij inmiddels een ander model zelf geplaatst omdat bij de plaatsing van het kapotte model de schroefgaten dusdanig scheef geboord waren dat daar niet hetzelfde model in terugkon. Voor deze vervanging wensen wij een financiele vergoeding.

Wij vinden dat Keukenman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keukenman?