Klacht Keukenmaxx: Betaald binnenwerk teruggestuurd, maar het geld niet terug ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359027
Gebruiker
C. Mourik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Product teruggestuurd. Voldoet niet aan de wensen. Aankoopbedrag voor binnenwerk kraan was € 40,50. Betaald onder rembours.
Kraan 25 februari teruggestuurd naar het retouradres.
Keukenmax wil het bedrag niet terugbetalen, omdat zij dat nergens in hun administratie kunnen vinden.
Ik heb als bewijs een afschrift van mijn rekening gestuurd waarop het bewijs dat de kraan is betaald en een bewijs dat de kraan is ingeleverd op het afhaalpunt.
Desondanks willen ze niet betalen en betaal ik voor een binnenwerk van een kraan, die zij allang terug hebben.

De oplossing

Datzij € 40,50 alsnog storten opmijn rekening.
Het is niet mijn schuld dat ZIJ niets in hun administratie kunnen vinden.

2 reacties

  1. Auteur
    Keukenmaxx
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Mourik,

    Dat is inderdaad een heel vervelende situatie. Ik heb uw klacht opgepakt en ga er voor zorgen dat er hierover zo snel mogelijk contact met u wordt opgenomen!

    Met vriendelijke groet,

    Twan van Strijp - Keukenmaxx
  2. Auteur
    C. Mourik
    Datum
    Ik hoop dat dan nu ik het geld kan ontvangen, want sinds eind februari hebben jullie het binnenwerk van de kraan al in bezit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Mourik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Keukenmaxx?