Klacht Keukenmaxx: Geen contact

Buldog1960 !

Wordt niet teruggebeld .wordt wel toegezegd. Lekkage in vaatwasser kast .gezien na reparatie vaaatwasserdeur.

Contact met ons leggen en klacht oplossen.

Beste meneer/mevrouw,

Mijn excuses voor de ongemakken welke u heeft ervaren. Dit is niet waar wij voor staan. Ik ga uw bericht voorleggen waarna er na het weekend contact met u opgenomen zal worden.

Buldog1960 !
    Wij hopen dat dit naar onze tevredenheid wordt opgelost, dank u voor uw bericht en dat we na het maandag duidelijke afspraken kunnen makemm.vr.g. Fam. Kessens
    Buldog1960 !
    Maandag bijna voorbij .Heb geen vertrouwen meer in de afhandeling vd klacht .We worden in de maling genomen door allerlei zinloze mail vd Keukenmaxx. WE ZIJN NU ALWEER MEER DAN.EEN WEEK BEZIG.STEEDS HET HEZELFDE ZINNETJE WE ZIJN ER MEE BEZIG. BEDANKT KEUKENMAXX VOOR DE SLAPELOZE NACHTEN Wil nu een datum van het herstellen vd klachten en stappen plan weten.
    Beste meneer/mevrouw,

Intussen heb ik begrepen van onze klantenservice dat u contact heeft opgenomen en met onze collega de oplossing van uw klacht besproken heeft. Er is met u afgesproken dat u zo snel mogelijk gebeld wordt om een bezoekafspraak te plannen. Goed om te kunnen vernemen dat het binnenkort opgelost gaat worden.

Buldog1960 !
    Wederom bedankt voor uw reactie.jodie. We wachten het weer af tot vrijdag .
    Buldog1960 !
    Zou een bevestigingmail krijgen van de afspraken die ik gemaakt heb met een mevrouw die manouk heet.Heb deze op heden nog niet ontvangen.
    Beste meneer/mevrouw,

Inmiddels heb ik gelukkig vernomen dat er per mail contact met u is geweest en dat er weer contact met u opgenomen wordt zodra bekend is wanneer de artikelen bij ons geleverd gaan we worden.

Buldog1960 !
    Blij met de gang van zaken .heb nu vertrouwen dat het goed komt.

Ook een klacht indienen over Keukenmaxx?