Klacht Keukenmaxx: Keukenmaxx heeft een slechte levering en service en eist onterechte vergoeding
Details
Klacht
Wij hebben 2021 november een keuken gekocht en die is in februari 2022 geleverd met een verkeerde koelkast (bosch). Montage is op een volgende afspraak gebeurd,we moesten een lange tijd wachten op de afgesproken koelkast (siemens).de bar zou op een ander afspraak gemonteerd worden en weer een vrije dag van ons voor niks opgenomen want de monteurs die waren geweest hadden geen kennis voor dit!hierdoor moesten wij de afspraak voor onze gietvloer ook verzetten!een volgende afspraak hebben ze de bar geplaatst.Tijdens het plaatsten hebben de monteurs de kast beschadigd en hiervoor hebben we weer een vervolgafspraak moeten maken!de lade kast was ook niet goed dus die hebben ze ook gemaakt!bij het vervangen van de kasten hebben ze dit keer de spotjes beschadigd!hier hebben we ook een afspraak voor gemaakt en de monteurs komen langs maar hebben niet de juiste materiaal bij hun en dit kost ons weer een vrije dag van ons werk!tijdens het repareren van de ladekast hebben de monteurs ons gietvloer beschadigd wegens onvoldoende voorzorg en dit hebben we ook aangegeven!keukenmaxx heeft telefonisch een compensatie beloofd zodra de keuken volledig was afgeleverd!!daarna zijn de monteurs voor de 2e keer langs gekomen terwijl wij paar dagen ervoor telefonische hebben afgebeld en 2 dagen ervoor schriftelijk hebben gemeld dat mijn echtgenoot ziek is en ik niet vrij kon nemen!!Nu wil keukenmaxx een vergoeding van 150 euro voor de laatste afspraak die wij netjes telefonisch en schriftelijk afgezegd hebben.De dagen die wij voor niks hebben opgenomen houden ze geen rekening mee!!
Gewenste oplossing
Ik wil dat ze de beschadigde spotjes komen vernieuwen zonder een extra vergoeding van ons(150 euro),zodat ik mijn keuken volledig kan gebruiken ,waar ik netjes voor betaald heb!de snipperdagen die wij voor niks hebben opgenomen en de beschadigde gietvloer en de lange onopgeloste periode is ook een onterechte manier van handelen door keukenmaxx.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.