Klacht Keukenmaxx: Keukenmaxx heeft een slechte levering en service en eist onterechte vergoeding

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 688803
Gebruiker
Rabiaunal
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben 2021 november een keuken gekocht en die is in februari 2022 geleverd met een verkeerde koelkast (bosch). Montage is op een volgende afspraak gebeurd,we moesten een lange tijd wachten op de afgesproken koelkast (siemens).de bar zou op een ander afspraak gemonteerd worden en weer een vrije dag van ons voor niks opgenomen want de monteurs die waren geweest hadden geen kennis voor dit!hierdoor moesten wij de afspraak voor onze gietvloer ook verzetten!een volgende afspraak hebben ze de bar geplaatst.Tijdens het plaatsten hebben de monteurs de kast beschadigd en hiervoor hebben we weer een vervolgafspraak moeten maken!de lade kast was ook niet goed dus die hebben ze ook gemaakt!bij het vervangen van de kasten hebben ze dit keer de spotjes beschadigd!hier hebben we ook een afspraak voor gemaakt en de monteurs komen langs maar hebben niet de juiste materiaal bij hun en dit kost ons weer een vrije dag van ons werk!tijdens het repareren van de ladekast hebben de monteurs ons gietvloer beschadigd wegens onvoldoende voorzorg en dit hebben we ook aangegeven!keukenmaxx heeft telefonisch een compensatie beloofd zodra de keuken volledig was afgeleverd!!daarna zijn de monteurs voor de 2e keer langs gekomen terwijl wij paar dagen ervoor telefonische hebben afgebeld en 2 dagen ervoor schriftelijk hebben gemeld dat mijn echtgenoot ziek is en ik niet vrij kon nemen!!

Nu wil keukenmaxx een vergoeding van 150 euro voor de laatste afspraak die wij netjes telefonisch en schriftelijk afgezegd hebben.De dagen die wij voor niks hebben opgenomen houden ze geen rekening mee!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze de beschadigde spotjes komen vernieuwen zonder een extra vergoeding van ons(150 euro),zodat ik mijn keuken volledig kan gebruiken ,waar ik netjes voor betaald heb!de snipperdagen die wij voor niks hebben opgenomen en de beschadigde gietvloer en de lange onopgeloste periode is ook een onterechte manier van handelen door keukenmaxx.
Geboden oplossing
Wij hebben het netjes schriftelijk en telefonische geannuleerd en dit is maar 1 keer gebeurd,daar hebben we ook bewijs van!jullie zijn meerdere malen geweest omdat jullie eigen monteurs hun werk niet netjes af hebben gemaakt en kasten hebben beschadigd ,ook de spotjes zijn door jullie monteurs beschadigd!telefonische hebben jullie ook een compensatie beloofd voor al de ellende die jullie ons bezorgd hebben!we hebben meerdere fouten van jullie met begrip geaccepteerd!als er een vergoeding moet zijn ,zou dit van de kant van keukenmaxx moeten komen. Wij willen alleen maar dat de spotjes in zijn!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Keukenmaxx
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Unal,

    Heel erg jammer om van u de bovenstaande klacht te ontvangen.
    Zoals eerder bij u aangegeven begrijpen we zeker dat de situatie met de ziekte van uw partner erg vervelend is en wensen u hierin ook veel sterkte. Daarnaast vinden wij het ook zeer spijtig dat de service rondom uw keuken niet is verlopen is zoals u maar ook wij hadden verwacht.
    Over deze ervaringen hebben we vanuit onze klantenservice en vanuit ons filiaal eerder ook contact met u gehad. We hebben in de afgelopen periode een aantal maal een bezoek bij u gepland waarbij wij zonder uw annulering helaas voor een gesloten deur stonden en waarvoor wij wel kosten hebben moeten maken.
    We zijn zeker bereid om de service in uw keuken alsnog op te lossen. Hoe vervelend wij de situatie ook vinden, we zullen hiervoor bij een volgend bezoek inderdaad wel kosten moeten berekenen.
    Mocht u alsnog een bezoek willen plannen van vernemen we dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Keukenmaxx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen