Klacht Keukenmaxx: Niet meer werken van vaatwasser na uitbouw en vervangen panelen.

sad Niet opgelost
E de Jong

Afgelopen woensdag zijn alle witte panelen uit mijn Siematic keuken, na 5 jaar vervangen naar aanleiding van verkleuring van de panelen. Kennelijk was er een probleem met die kleur. So far so Good.
Bij deze reparatie is de vaatwasser uitgebouwd. Logisch, want ook het paneel naast de vaatwasser moest vervangen worden. Nadat de monteurs een en ander weer hadden ingebouwd en waren vertrokken, bleek een dag later dat de vaatwasser niet meer werkte. Vreemd, aangezien hij het de nacht voorafgaande aan de reparatie nog wel deed. Kennelijk bestaat er een causaal verband tussen uitbouwen en niet meer werken. Door Keukenmaxx klantenservice is Bosch reparatieservice in stelling gebracht, die pas op 27 december de vaatwasser kunnen komen beoordelen en eventueel repareren tegen de minimale kostprijs van 105 euro, door mij te betalen. Lijkt mij vreemd. De Keukenman, ingeschakeld door Keukenmaxx veroorzaakt een probleem en ik moet het betalen.

Reparatie op korte termijn op kosten van Keukenmaxx, tenzij blijkt dat het niet aan de inbouw en uitbouw heeft gelegen.

Keukenmaxx
    Beste meneer/mevrouw de Jong,

Wat vervelend om te lezen. Ik ga dit in behandeling nemen en kom er zo snel mogelijk bij u op terug.

Wendy Martens - Keukenmaxx
    E de Jong
    Klacht is nog niet opgelost. Monteur komt 28 december . Daarna is pad vast te stellen wat de oorzaak is.
    Keukenmaxx

E de Jong
We wachten nog op s De reparateur die donderdag 28 december komt. Dan is pas vast te stellen of deze klacht is opgelost.

Ook een klacht indienen over Keukenmaxx?