Klacht Keukenmaxx: Terugbetaling retourzending wordt geweigerd.

Klachtnummer
# 360039
Gebruiker
C. Mourik
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ivm. Retourzending van binnenwerk kraan is deze klacht.
Na inmiddels 6 weken heeft de Keukenmax nog steeds niet ons geld teruggestuurd. Het gaat om € 40,- . Er zou kontakt worden opgenomen na de eerste melding op Klachtencompas maar dat is tot nu toe ook niet gebeurd.

De oplossing

Alsnog €40,- aan ons overboeken.

6 reacties

  1. Auteur
    Keukenmaxx
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Mourik,

    Naar aanleiding van uw vorige melding zijn wij hier mee aan de slag gegaan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om u te informeren over de stand van zaken.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx
  2. Auteur
    C. Mourik
    Datum
    Er is nog steeds geen contact opgenomen.
    A
    Wanneer gaat dat eens gebeuren?
    En.....zal ik ooit mijn geld eens terug zien?
  3. Auteur
    C. Mourik
    Datum
    Keukenmax laat helemaal niets van zich horen.
    Zo zijn ze blijkbaar. Pappen en nathouden. Ga je daarin niet mee, dan zwijgen ze.
  4. Auteur
    Keukenmaxx
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Mourik,

    Ik heb vernomen dat er vanuit onze klantenservice per mail contact opgenomen is hierover. Heeft u deze mail ontvangen?

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx
  5. Auteur
    C. Mourik
    Datum
    Ja, heb 24 april de mail ontvangen. Keukenmax belooft dat binnen 10 werkdagen de € 40,- alsnog zal worden gestort op onze girorekening.
    Dat is positief nieuws !
    Maar nog wel even afwachten, de10 dagen zijn nog niet voorbij.....
  6. Auteur
    C. Mourik
    Datum
    Geld ontvangen.
    Dus hiermee is de klacht afgehandeld.

Ook een klacht indienen over ?