Klacht KeukenOutlet.Store: Bedrijf doet alleen maar valse beloftes, en houd zich niet aan de afspraken.

Klachtnummer
# 377010
Gebruiker
Bihari
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg al een paar weken een nieuwe afzuigkap toegestuurd, maar het komt nooit aan. Ook bij de aankoop van de keuken had ik dit sport problemen. Nu bel ik, maar wordt mijn telefoon niet eens beantwoord. ( nummer geblokkeerd of iets )
Alleen maar valse beloftes.

De oplossing

Mijn afzuigkap opsturen , of mijn geld retourneren en dan zijn we klaar met elkaar. Dan koop ik een nieuwe keuken

1 reactie

  1. Auteur
    KeukenOutlet.Store
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag heer/mevrouw Bihari,

    Als het goed is is uw afzuigkap nu wel aangekomen?

    Excuses voor het feit dat uw afzuigkap kapot is gegaan en dat de nieuwe niet per direct aangekomen is bij u zoals het hoort binnen de garantietermijn.

    Mocht er onverhoopt nog iets zijn in de toekomst dan helpen we graag.

    Groetend, Ilse van KeukenOutlet.Store

Ook een klacht indienen over KeukenOutlet.Store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen