Opgelost door Keukensale: Keuken niet goed gemeten,niet goed gemonteerd en waardeloze contact .

content Opgelost
Meneer ismail

Mijn keuken is niet goed gemeten en 2 heel slecht gemonteerd .
Toen is Aad de Beus van keukensale Delft bij mij langs gekomen en heeft beloofd dat alles goed zou komen , na weken hebben ze eindelijk een jongeman gestuurd die totaal geen ervaring heeft en heel mijn keuken heeft gesloopt . Vervolgens na meerdere mails en telefoontjes werd ik maanden later gebeld door een andere monteur en niet door het bedrijf zelf. Toen is deze monteur bij mij langs gekomen en heeft profisories het probleem willen oplossen maar heeft het probleem groter gemaakt hij zou terug komen en is tot op heden nog steeds niet geweest na meerdere telefoontjes en e-mails in de maanden erna is er nog steeds geen contact opgenomen met mij door het bedrijf zelf . Ik vindt het echt schandalig hoe ze met mij zijn omgegaan.
( dit proces is al 8 maanden bezig )

Een nieuwe keuken of geld terug !

Keukensale is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Meneer ismail
Uiteindelijke oplossing Er is aangeboden om de klacht zo snel mogelijk optelossen . Er is al een nieuwe monteur bij mij langsgekomen met de keukenboer samen, We hebben alles nagekeken alles wat niet goed is gemonteerd wordt of gemaakt of vernieuwd de keukenboer is mij heel goed tegengekomen en ook hij wil de klacht zo snel mogelijk oplossen.