Klacht Keukensale: niet gehoord worden door de manager en medewerkers van keukensale

aqua34

Mijn schoonmoeder heeft in sept 2017 een keuken geleverd gekregen van keukensale en heeft vanaf dat moment alleen maar problemen gehad met vooral de apparatuur.Nu het grootste probleem; de kookplaat (op gas).Deze bestaat uit 4 pitten, met daarop 2 losse steunen/rekken voor de pannen.De steunen zijn vrij dun en glad, en staan niet in het midden van de kookplaat.Ook kunnen er geen 2 pannen achter elkaar staan, want dan glijd de voorste pan (hoe groot/klein deze ook is) eraf.Nu kwamen wij een keer met ons gezinnetje bij haar eten en mijn schoonmoeder staat pitten te roosteren in een koekenpannetje, loopt naar de koelkast en daar valt de pan van de kookplaat. Door de gladheid van de steun, gleed de pan eraf.Gelukkig liep ons zoontje niet in de keuken, want dan waren de gevolgen niet te overzien.Er is de dag daarna meteen contact opgenomen met keukensale, en mw werd afgescheept met het verhaal dat ze haar 'klacht' via de mail moest indienen met het typenummer van de kookplaat. Vervolgens krijgt mw een (lachewekkend) mailtje terug, met daarin het antwoord dat mw te grote pannen gebruikt! En dat de kookplaat functioneert (er komt vuur uit), dus dat deze klacht niet behandeld kan worden. Waarop mw contact opneemt met dit bedrijf en vraagt waar dit belachelijke antwoord vandaan komt. Haar vragen en haar totale verhaal worden lachend weggewuifd en de verbinding wordt verbroken. Ik heb vandaag zelf contact opgenomen met keukensale, want ik vind het gewoon stijlloos dat mijn schoonmoeder zo afgewimpeld wordt. Eerst wordt er al geirriteerd gereageerd dat mw zelf al 6x haar verhaal heeft gedaan en dat ik nu ook nog eens bel, daar geen verandering in geboden zal worden. Daarna reageerde hij erg laconiek en lacherig tijdens het gehele telefoongesprek. Ik heb hierbij aangegeven dat ik nog wel vaker zou bellen of langs zal komen als er niet naar een oplossing gekeken wordt. Mij werd verteld dat ze aan mw al meerdere keren een korting hebben aangeboden voor een andere kookplaat (wel van zanussi of aeg).Na 30 minuten met dhr/mannetje aan de telefoon te hebben gezeten, kwam hij tot de conclusie dat ik niet snel op zou geven en kwam hij met de volgende 'oplossing': mw mag een andere kookplaat uitzoeken van zanussi of aeg, en dan wordt er contact opgenomen met de leverancier en gekeken of er een inkoopkorting gegeven kan worden.

ik verlang een vervangend product of een betere regeling naar mijn schoonmoeder toe.

Keukensale is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren