Klacht Keukensplakken: Komen niet langs voor herstel punten.

Heelslecht

Herstel punten worden niet opgepakt. Paneel vaatwasser heeft kleur verschil. Reageren slecht op mail. Communicatie zeer slecht.

Langs komen om te kijken naar punten die niet goed zijn afgewerkt.

Keukensplakken
    Beste,

We hebben al uw mails binnen de gestelde en bekende termijn en binnen openingstijden van ons bedrijf beantwoordt. Tevens hebben wij meerwerk voor u uitgevoerd dat volledig buiten onze werkzaamheden valt en waar door u niets tegenover is gesteld, behalve en alleen klachten, soms zelfs meerdere per dag, dat een en ander voor u allemaal te lang duurde. Dit vermeldt u niet. Dat u zelf driemaal niet thuis bent op tijden dat u aangaf wel thuis te zijn en dat onze monteurs meerdere malen voor niets bij u aan de deur zijn geweest, dat vermeldt u voor het gemak ook niet.

Ook over een vergoeding voor deze extra werkzaamheden is niet gesproken, dit vond u allemaal heel normaal, ondanks dat het probleem dat we op moesten lossen zowel bestaand als bekend was bij u, dit uitgebreid besproken en zelfs vooraf gefotografeerd is.

Roepen op een online platform dat de communicatie zo slecht is en dat er niet gereageerd wordt is natuurlijk het makkelijkste dat er is, vooral als u uw zin niet krijgt en een dergelijk platform misbruikt; niet met als doel iets op te lossen zoals waar dit voor bedoelt is, maar met als enige doel iets negatiefs online te kunnen plaatsen. Wat u echter vergeet is dat er ook sprake is van hoor en wederhoor.

Zoals aangegeven hebben wij alles en meer voor u gedaan dan afgesproken en is wat ons betreft de discussie hierover (al enige tijd) gesloten.

Vriendelijke groet

Heelslecht
We hebben idd veel mails gestuurd omdat we geen reactie kregen en er geen telefonisch contact konden hebben. Reactie duurde soms dagen. En als we dan niks gehoord hadden mailden we weer. We zijn een keer niet thuis geweest en dat was vooraf bekend. Er was een mogelijkheid dat we nog op ons werk waren. Kan gebeuren. Het weekend er op zouden jullie weer langs komen. Omdat we nog andere verplichtingen hadden hebben we serieus 4 mails gestuurd met de vraag wanneer jullie zouden komen. Zodat we thuis zouden zijn!!! Frontje had echt geen waterschade. Onze keuken is echt nog in prima staat. Alleen kleur wilde we anders. Heb het frontje zelf gezien. Er zaten alleen hobbels op het frontje van het verwijderen van de toplaag, restanten lijm. Hebben nooit gezegd dat we het niet op prijs stelde dat jullie deze lijmlaag wilde verwijderen. Alles was makkelijk opgelost geweest als jullie duidelijk aangaven wanneer jullie wilde komen. Moesten nu ruim 4 maanden wachten.

Ook een klacht indienen over Keukensplakken?