Opgelost door Keukensplakken: Monteur komt niet opdagen, geen communicatie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 425291
Gebruiker
Lisanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afspraak geannuleerd nadat ik zelf contact heb opgezocht wegens het niet verschijnen van de monteur. Monteur zou auto ongeluk gehad hebben. Contact vervolgens niet mogelijk. Meerdere malen via alle kanalen contact gezocht.

De oplossing

Neem fatsoenlijk contact op met je klanten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Keukensplakken is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Lisanne
    Datum
    Na plaatsen van deze klacht gelukkig wel een nieuwe afspraak in kunnen plannen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op nieuwe afspraak verschenen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Keukensplakken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen