Klacht Keukensplakken: Slechte bereikbaarheid en komt gemaakte afspraken niet na

Storm4

Op 30 juni hebben wij een vriendelijke dame op bezoek gehad voor het maken van een prijsindicatie, het opmeten en met kleurstalen. Na haar bezoek zou ze de offerte mailen en zouden een aantal kleurstalen nagestuurd worden.
Zowel de offerte als de kleurstalen hebben we nooit ontvangen.
Als je belt krijg je een telefoniste aan de lijn. En op terugbelverzoek wordt alleen terug gemaild. Wat heel vervelend werkt want je wilt gewoon even telefonische afstemming hebben met elkaar.
Ze hebben aangegeven de kleurstalen tot 3 maal toe verzonden te hebben maar wij hebben niks ontvangen.

De opdracht is inmiddels geannuleerd omdat van weerskanten geen vertrouwen meer is in een goede afloop. De bereikbaarheid laat echt te wensen over. En ook de manier van communiceren is alles behalve klantvriendelijk.

Keukensplakken
    Beste mevrouw Storm,

Wij hebben u op 25 juli bericht gestuurd en hierin aangeboden de door u gevraagde samples en de bijbehorende opdrachtbevestiging persoonlijk bij u langs te brengen. Hierin hebben wij verzocht om uw adres te bevestigen. Tevens hebben wij aangegeven dit te doen wanneer wij weer terug zijn van vakantie, hetgeen sinds gisteren het geval is. Hier reageert u op zonder bevestiging van uw adres, maar met de belofte een ander bedrijf te gaan zoeken. In latere mails geeft u aan dit niet gelezen te hebben, terwijl u wel gereageerd heeft op deze bewuste mail.

Vervolgens neemt u wederom contact met ons op, een dag later, met hetzelfde verhaal. Wederom komt van uw kant de belofte een ander bedrijf te gaan zoeken. Daar onze mails aan u blijkbaar niet of slechts gedeeltelijk gelezen worden en we telefonisch van u wederom een ander adres gekregen hebben als het adres dat bij ons bekend is (we hebben nu inmiddels drie adressen van u opgegeven gekregen) maakt dat wij van onze kant er inderdaad geen vertrouwen meer in hebben en hebben wij van de opdracht afgezien, ondanks het feit dat wij reeds onnodige kosten voor u gemaakt hebben en uitvoerdata voor u hebben gerserveerd en vrijgehouden. Alle communicatie naar u is op een vriendelijke en normale manier verlopen. Tevens zijn al uw mails binnen 24 tot maximaal 48 uur beantwoordt en bent u door onze telefonistes (welke 6 dagen per week bereikbaar zijn) altijd keurig te woord gestaan. Dat u het vervelend vind dat er van de opdracht wordt afgezien is natuurlijk begrijpelijk, echter is dit niet hetzelfde als klantonvriendelijk zijn.

We vinden het erg jammer dat een en ander op deze manier verlopen is. Wat u in bovenstaande bericht vermeldt is echter niet correct en indien gewenst kunnen we u de volledige communicatie die er zowel per mail als telefonisch is geweest, overleggen als onderbouwing hiervan. Daar u ook niet verzoekt om een oplossing maar bovenstaande gewoon kenbaar wenst te maken, kunnen wij hier helaas niets meer mee doen.

Ook een klacht indienen over Keukensplakken?