Klacht Keukenstudio du chef: Kromgetrokken keukenkasten van het merk Schroder

F.S van der Leeden

3 jaar geleden hebben wij een dure keuken gekocht van het merk Schroder met de bedoeling dat deze heel wat jaren zou meegaan, dat mag je ook verwachten van een keuken van ruim 14.000 euro. De keuken hebben wij gekocht bij Ronald van Breukelen, van Keuken Studio, Du Chef in Woerden.
Alle kasten en mn de planken zijn kromgetrokken. Iedereen die is wezen kijken constateerde dat de keuken keurig is geplaatst en dat er geen vochtproblemen zijn, ook is de ventilatie prima. Toen wij meneer van Breukelen begin februari melding maakten van onze klacht was de eerste reactie dat wij de keuken zelf hadden geplaatst en dat hij dus niets wilde doen daarom. Onzin, want wij hebben de keuken laten plaatsen door een erkende aannemer en meneer van Breukelen huurt zelf ook een aannemer in . Verschillende keren zijn wij bij meneer van Breukelen langs geweest, maar hij was niet toeschietelijk in het zoeken naar een oplossing, na 5 maanden stappen we maar naar de geschillencommissie, helaas.

Ik wil graag een goede oplossing, waaronder een aantal nieuwe kasten, en een degelijke oplossing voor de resterende kasten, waardoor mijn keuken nog zeker 20 jaar mee kan.

Wij vinden dat Keukenstudio du chef hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keukenstudio du chef?