Klacht Keukerij Boekelo: Incompleet geleverde keuken De Keukerij Boekelo

Leslie Rietveld

Juni 2012 de opdrachtbevestiging gegeven voor onze complete keuken.
Afgesproken week 42 levering in ons nieuwbouwhuis. Toen begon de ellende ... levering was uitgesteld tot week 46 (dat is best lasting gezien de planning in een nieuwbouw huis) Toen was ik voor zaken in het buitenland maar had wel de complete betaling gedaan op een klein deel na die we na montage mochten betalen. Echter betrof het een deelmontage zonder apparatuur en kraan en bladen, deze kwamen na veel bellen eindelijk een paar dagen voor kerst. Allemaal half werk en verkeerde spullen. Opsomming klachten: verkeerd geleverd blad, verkeerde spoelbak, verkeerde hoogte blad, verkeerde plankbreedte, verkeerde kraan, te korte vensterbank, kastjes scheef & beschadigd, geen levering van kolommen naast schouw. Kortom drama. Geen communicatie mogelijk !!! afspraken worden niet nagekomen, hij komt gewoon niet opdagen !! Nu via geschillencommisie CBW maar ook dat komt hij niet na !! Nu gang naar de rechter helaas.

Omdat de Keukerij nergens op regaeerd en gemaakte afspraken niet nakomt via de geschillencommisie wonen een technisch rapport op laten stellen. Bij de technisch keuring van mijn keuken is de heer ***** uitgenodigd en hij heeft toegezegt langs te komen om de problemen dan wel meteen op te komen lossen. De toezegging had hij gedaan aan de technisch keurmeester telefonisch dat hij aanwezig zal zijn.
Echter zoals mijn eerdere ervaringen met de Keukerij kwam hij niet opdagen.
Technisch rapport is opgemaakt en nu is er een hoorzitting voor de commissie. Als alle punten van het rapport zijn uitgevoerd ben ik pas teverden. De simpele levering van ene kraan en het afstellen van fronten van kastjes lijkt me indien je welwillend bent niet de moeilijkste opgave !!!

Wij vinden dat Keukerij Boekelo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?