Klacht Keurslagerij Winkelman Enschede: koud en niet gaar vlees

Klachtnummer
# 128960
Gebruiker
ans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

MEDEDELING!!!!!!!!!!!!!!!!!

tijdens mijn werk bestel ik wel eens eten bij Broodjes & maaltijdservice keur(zeur)slager Winkelman te Enschede.

gisteren een gevuld stokbroodje met gehakt besteld dit was koud en rose van binnen, (gehakt moet toch echt gaar zijn.)
vandaag dacht ik , ik geef ze nog een kans en bestelde een schnitzel met GEBAKKEN aardapeltjes , tevens een klacht over gisteren bij mededeling gezet.
schnitzel was week en de aardappels zacht en niet gebakken maar het geheel in waarschijnlijk magnetron gewarmd.
over de klacht werd niet gerept.
hierop heb ik gebeld met Wouter de eigenaar, deze vertelde mij dat hij vond dat hij niets met de klacht hoefde te doen en dat hij hoopte dat als hij een lekkere maaltijd nu zou bereiden dat ik tevreden zou zijn en weer eens een bestelling bij hun zou doen.................... tja wat denkt hij .................... ik dacht het niet en waarschuw hierbij andere mensen met mijn ervaring met deze keur(zeur)slagerij

De oplossing

ik wens de kosten van beide maaltijden terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Keurslagerij Winkelman Enschede hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Keurslagerij Winkelman Enschede?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen