Klacht Keuzemenu.info: Ik ben [verwijderd] en [verwijderd door moderator] door keuzemenu.info

Klachtnummer
# 413706
Gebruiker
memo_nr2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 januari 2020
Steeds meer bedrijven hebben geen telefoonnummer en email adres meer op de website staan. Zo ook KPN. Ik heb een vervelend probleem met digitenne en wil toch contact. Ik zoek daarom op Google naar Digitenne KPN en krijg een telefoonnummer via:
Digitenne klantenservice? Bel Keuzemenu 0906-7171710. Zonder vermelding dat dit een extreem duur betaalnummer is. Ik bel dit en wordt doorgezet naar KPN. Na wat in de wacht bij KPN en wachten krijg ik na afloop van het gesprek een berichtje van mijn provider BEN dat ik Euro 29,42 buiten mijn bundel heb gebeld.
Ik ben [verwijderd] en [verwijderd door moderator] door Keuzemenu.info

De oplossing

1) Terug betaling van de Euro 29,42
2) Duidelijk (laten) vermelden bij de zoekresultaten van Google dat Keuzemenu een betaalnummer heeft, en vermelding van de kosten.

Liever nog meteen stoppen met dit soort activiteiten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Keuzemenu.info hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Keuzemenu.info?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen