Opgelost door Key Music Nederland: Helaas geen gitaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131656
Gebruiker
riootje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 19 september ben ik voor het eerst naar Keymusic geweest voor een 3/4 gitaar voor mijn dochtertje.
Ik had een tegoedbon. Bij de kassa werd deze echter niet geaccepteerd (??). Ze wisten niet hoe ze het in hun systeem moesten verwerken, de manager was er niet, ze kende de bon niet etc. Een medewerker ( Dennis) vond het heel vervelend, zou het zo snel mogelijk uitzoeken, enz. bla bla.
Ik woon niet in Rotterdam, dus het hele ritje weer terug met lege handen met een nogal verdrietig meisje.
Helaas werd ik niet door hun teruggebeld. Donderdag zelf maar gebeld. Hij deed alsof hij van niks wist en zou het gelijk uitzoeken en mij snel terugbellen. Inmiddels is het 2 oktober en nog steeds niks. Ze zijn heel vriendelijk, maar doen NIKS voor je. De lessen van mijn dochtertje beginnen al snel. Mijn tegoedbon is beperkt geldig en mijn dochtertje zit nog steeds, dank zij Keymusic, zonder gitaar. Wat een vreselijke winkel. Voel me echt in de maling genomen.

De oplossing

Alles z.s.m. uitzoeken en de gekozen gitaar+ hoes via de post versturen, zodat ik niet weer naar die zaak in Rotterdam hoef. Excuses hoe ze met mij als betalende klant omgaan en excuses voor het verdriet en teleurstelling van mijn kleine meid.

2 reacties

  1. Auteur
    Key Music Nederland
    Datum
    Beste Mevrouw van der Veeken,

    Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.

    Mocht u daar nog vragen en/of opmerkingen over hebben vernemen wij dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Jordi Smulders
    Keymusic Rotterdam
  2. Auteur
    riootje
    Datum
    Ik werd gelijk gebeld en alles is naar tevredenheid opgelost. Mijn dochtertje is erg blij met haar nieuwe gitaar en dan ben ik dat ook.
    Iets extra's erbij gekregen. Prima.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
riootje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Key Music Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen