Opgelost door Key Music Nederland: KeyMusic.. geen muziek in je oren!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55186
Gebruiker
Paul
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Al jaren koop ik vrijwel alles bij Feedback Rotterdam, gitaren, apparatuur etc.
Een genot die zaak. Helaas zijn ze overgenomen door KeyMusic.
Ik dacht zo'n 2 weken voor mijn verjaardag ( 19-02), ik zal mezelf eens trakteren op een Gibson T Shirt en een paar straps voor de gitaren. Bij deGibson (strap)stond levertijd nog niet bekend. Ik denk 2 weken na mijn verjaardag, zal eens bellen. Tja, de levertijd wisten ze ook niet. Maar dat gingen ze uitzoeken en ik zou het wel horen. We zijn nu bijna 2 maanden verder en na 10 tallen mails dat hun systeem niet op orde is, dat ze problemen hebben, heb ik de Gibsons strap maar geannuleerd. Is ook gecrediteerd, waren ze wel eerst weer het rekeningnummer kwijt. Tot mijn grote verbazing ontvang ik vandaag een mail dat ze gaan verzenden, wel met een factuur?Alles is al betaald!! Het T Shirt is verdwenen? Gevraagd om een reactie, tja , excuses voor de matige afhandeling..
Jammer dat mijn zaak er niet meer is.. Feedback ik mis je..

Gewenste oplossing

Ik wil mijn T Shirt ook, en niet nogmaals facturen!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Paul
    Datum
    Bedrijf is echt wel actief! Is voormalig Feedback.
    Ze hebben wel uiteindelijk het T-shirt opgestuurd, maar niet zoals beloofd gecrediteerd. Zootje daar.
  2. Auteur
    Key Music Nederland
    Datum
    Beste meneer Feenstra,Wij stellen uw duidelijke feedback zeer op prijs, hartelijk dank hiervoor.
    Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen maar kreeg echter geen gehoor.
    Ik had u graag persoonlijk willen spreken.
    Zojuist heb ik u ook een email gestuurd en kijk ernaar uit om u binnenkort persoonlijk te woord te staan.Met vriendelijke groet,
    Inge
    Klantenservice
    Key Music Nederland
  3. Auteur
    Paul
    Datum
    Nu eindelijk netjes afgerond.. Bijna half jaar moeten duren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Key Music Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen