Klacht Key Perfections: Het onprofessioneel plaatsen van een slot met aanzienlijke schade aan de voordeur, het kozijn en de muur

C.M. Smit

Er is een niet gecertificeerd slot op een onveilige manier gemonteerd waarvan de rosette ontbreekt die om de cilinder hoort en is het kozijn, de muur en de deur enorm beschadigd. De buurt dacht dat er bij ons was ingebroken. Tijdens het monteren heb ik herhaaldelijk mijn ongerustheid uitgesproken.
Ik heb, ondanks dat het te donker was om goed te kijken, duidelijk gemaakt dat ik vond dat het slot niet professioneel was bevestigd en schrok van de beschadigingen.
Zijn advies luidde: Bij een bouwmarkt een plaatje halen, het vastlijmen, schilderen en ik kon altijd een deel van het bedrag via de inboedelverzekering terug krijgen.

Ik heb op advies van rechtsbijstand per post een gewone en aangetekende brief gestuurd naar KEY PERFECTIONS en ter info RQ&T SLOTENMAKER. KEY PERFECTIONS kreeg een week de tijd om met een passende oplossing te komen. Daarop heb ik niets gehoord. Ook niet toen ik nog eens belde. Rechtsbijstand heeft het nu overgenomen en heeft de schade, na taxatie, van 1160.- excl. BTW tot 1150.- incl.BTW vergoed. Omdat hij zo'n wanprestatie heeft geleverd wil ik de resterende 231.- van het schadebedrag en het bedrag van totaal 514,25 incl. het niet gecertificeerde slot terug.

Wij vinden dat Key Perfections hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Key Perfections?