Klacht Keycamp: niet klantvriendelijk, korting, voorwaarden vermeld bij actie, geen bevredigende oplossing,

Klachtnummer
# 3223
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een reis geboekt met reserveringsnummer 9462292 bij Keycamp zonder enige korting (vroegboekkorting, jonge gezinnen korting etc) Bij het voldoen van de nota zie ik op de site dat er 20% korting wordt gegeven over de periode van onze geboekte reis. Bij de voorwaarden staat NIET vermeld dat reeds geboekte reizen uitgesloten zijn. Ik heb direct gebeld, hierop werd totaal niet klantvriendelijk ingesprongen. Geen enkel begrip, zodra ik vroeg naar de voorwaarden werd mij verteld dat ik een mail moest sturen. Dat heb ik gedaan maar ook die werd niet bevredigend en serieus behandeld. Keycamp staat oa voor:niet voor verassingen komen te staan!! Dit strookt totaal niet met mijn beleving. Wat meer inlevingsvermogen en een kleine vorm van tegemoetkoming zou al bevredigend zijn!! Ik verwacht echt meer van een reisorganisatie. Ik begrijp dat de reisbranche het moeilijk heeft maar dat hebben wij ook!

Gewenste oplossing

enige vorm van begrip en een tegemoetkoming

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Keycamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Keycamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen