Klacht KeyService Nederland: Torenhoge rekening voor vervangen slot

Klachtnummer
# 351578
Gebruiker
Carlo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Slotenmaker SLIM (0851301987) komt de beller in contact met een ‘ servicemedewerker’ die snel werkt en binnen 30 seconden naam, adres telnr noteert en toezegt dat er binnen 30 minuten iemand komt. ‘

Vervolgens komt er iemand (MBO student, ongekwalificeerd in aftandse auto) na 1 1/2 uur, rekent 924 EUR (!!!!) voor het uitboren en vervangen van een cilinderslot omdat ik mezelf had buitengesloten.
Eis: direct per pin betalen. Voelde me lichtelijk geinitmideerd en heb dit bedrag betaald met pin. Het bedrag is overgeboekt naar Keyservice Nederland BV uit Tilburg.

Bedrijf reageert vervolgens niet op belletjes m.u.v. de servicemedewerker die telkens na 30 seconde ophangt. Deze jongen zegt niet zijn naam, doet niks anders dan telefoon opnemen en noteren dat de baas belt, er is echter geen moment waarop zijn baas aanwezig is of gebeld kan worden/ kan bellen voor een klacht.

De oplossing

Gewenste oplossing:
Een slot reparantie kost normaalgesproken max 300 euro, dus ik wil 600 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KeyService Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KeyService Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen