Klacht Kia Nederland: Navigatie actie Kia Picanto t.w.v. 1295,- euro

Klachtnummer
# 46778
Gebruiker
Fred
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte medewerk(st)er,

Wij hebben eind vorig jaar een nieuwe Kia Picanto gekocht met de actie: 3 jaar gratis onderhoud en een navigatiesysteem ter waarde van € 1295,- .
27 december 2013 is er een navigatiesysteem ingebouwd. (Pioneer avic-F940BT)
Met wegenkaarten van 2011/2012.
Nu blijkt dit systeem een waarde te hebben van 759,- euro. Wij hebben Kia Nederland hiervan op de hoogte gesteld en die melden dat het systeem een waarde heeft van
€ 1295,- , maar dat klopt niet. Onze dealer heeft ons zelf vertelt dat het systeem inderdaad een waarde heeft van 759,- euro inclusief inbouw. Dit staat ook vermeld op de site van Kia.
Nu is onze vraag: Mag dit zomaar iets cadeau geven van € 1295,- verlagen naar
€ 759,- ? Dit scheelt namelijk € 536,- .
Of hebben we recht op het totale bedrag van 1295,- in welke vorm dan ook?
Wij hebben een klacht ingediend bij Kia Nederland, maar die houden voet bij stuk.
Wij vinden dit misleiding.

Wij horen graag uw mening.

Fam Gouma

De oplossing

Een nieuw systeem t.w.v. 1295,- euro of 536, euro in welke vorm dan ook
Wij hebben nu oude wegenkaarten 2011/2012 terwijl de nieuwe update al beschikbaar is (oktober 2013) deze kost mij nu zo'n 200,- euro.
Kopen we een nieuwe auto krijgen we er een verouderd navigatiesysteem, dit vinden wij niet netjes (op z'n zachts gezegd)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties