Klacht Kia Nederland: Navigatie avic F550BT werk in alle opzichten niet en voor 1295. te duur

Avic -F550BT

Ik heb mijn Kia Picanto dit jaar aangeschaft datum 4 januari 2014.Ik zou er een navigatie inkrijgen van 1295 euro, en dacht dat is mooi alles erop en eraan. Echter kwam ik er al snel achter dat het aparaat allerlei gebreken vertoonde en ik het aparaat overal niet zo duur zag staan.Ik Heb nu de dealer aangesproken en die wil wel een Avic F950 BT in bouwen maar dan moet ik nog eens 395 euro bij betalen .Dit vind ik niet kunnen.Heb ook op internet gekeken en er zijn veel klachten over de AVIC F550BT.
De dealer weet ervan maar die zegt ja Kia nederland moet ermee komen dat gaan wij niet betalen. heb al gevraagd of ik het geld terug kon krijgen zodat ik zelf een navigatie AVIC F950 zelf kan aanschaffen voor nog geen 700 euro.

Ik wil er wel graag met de dealer uitkomen maar 395 om een andere navigatie is te duur

Wij vinden dat Kia Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kia Nederland?