Klacht Kia Nederland: Servies buert uit gevoerd door kia Etten leur

Klachtnummer
# 281902
Gebruiker
AL.Wolfers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als ik een servies buert wil af spreken is perfect gegaan 2 maande van tevoreng
Gelijk gevraagd wat de kosten zijn hoort niks de dag dat ik mijn auto kia venga vraag ik weer wat zijn de kosten geen tijd was het antwoordt die €.500.00 e kon hem 2 uur later halen bij het ophalen hoor ik dat ze remolie bij gevuld hebben volgen mijn ervaring is dat fout hoe kan je kontrole uit voren betreft slijttage remblokken mijn buert moest ik ook up deet betalen voor de navigatie dit was mijn laatste buert van de 7 jaar daar voor in Tiel geweest en dat is in overleg geweest met mijn zoon 3 dagen later kom ik achter dat mijn Hema ruiter ondojer gebruikt was voor de van maar het stond wel op de rekening dit is een samen stelling van mijn rekening ik heb niet kunnen reageren door dat mijn vrouw een hessen bloeding kreeg en overleed dus bij deze heb ik mijn twijfel over de garage in Etten leur en ik gaat er ook nooit meer na toe en zal mij ok bij andere kia rijders mijn ervaring vertellen en volgs mij is dit niet goed voor kia
Maar het blijft zeer punt zou graag u reactie hier willen horen
al.wolfers@gmail.com

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kia Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kia Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen