Klacht Kia Vaneman: Geen onderzoek verricht, onderdelen niet terug geplaatst.

Klachtnummer
# 275971
Gebruiker
Pinas2
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik mocht mijn Kia Sorento laten repareren bij bovenstaande bedrijf, voor € 5,000-, tot 6,000-,. Onderzoekkosten € 150, begin onderzoek bij tikkende motor; koelvloeistof-niveau - geen uitwendige lekkages - controle werkzaamheden distributie-timing - koelvloeistof in olie* (niet waar*) Olie-niveau te hoog. Verder twee kappen bij de motor los gemaakt en niet terug geplaatst. Na € 150 euro onderzoekkosten wist de monteur nog niet wat de motor mankeerde en zou hij trapsgewijs de motor onderzoeken en zou ik bij elk 1,5 uur € 110 moeten betalen. Nu begrijp ik waarom de kosten op zou lopen van € 5,000 tot 6,000. Toen ik de afspraak maakte zou ik een leenauto krijgen, maar die was er dus niet. Ik mocht mijn auto op maandag 10 september 2017, brengen en toen werd het akelig stil, dus belde ik vrijdag 14 september naar Kia Vaneman, toen werd mij verteld dat zij geen tijd hadden en aan mijn auto zou pas 20 september gewerkt worden. Ik was zo boos en heb dat laten merken aan de medewerker van Kia Vaneman en toen werd ik gebeld door Kia Van Kouwen om mij te vertellen dat ze het echt druk hadden en ik zeg op mijn beurt, als het te druk is neem dan geen werk aan of vertel de klant duidelijk dat er lange wachttijden zijn vanwege drukte. Dan laat je de keus aan de klant of hij/zij zijn auto toch wil aanbieden ter reparatie. Foei Kia Van Kouwen en Kia Vaneman.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kia Vaneman is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Kia Vaneman?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen