Klacht Kiala Nederland: Forse vertraging van (verdwenen?) zending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 198686
Gebruiker
Roodezand
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte mevrouw, mijnheer.

Op 17 november verstuur ik een pakket met Kiala naar een ander Kiala-punt
Op 18 november komt het pakket aan in het laatste sorteercentrum, daarna is het nog steeds onderweg naar het Kiala-punt PLUS Bilthoven in Bilthoven (ruim 14 dagen !!!)
Na diverse mailtjes naar de klantenservice, waar totaal niet op wordt gereageerd begin ik de moed een beetje op te geven. Ook degeen die het pakje verwacht is niet blij.
Graag een reactie die ook inhoudelijk is van Kiala en actie om het pakket op de plaats van bestemming te krijgen.
Het volgnummer van het pakket is: 001SIKY
De barcode van het pakket: KKNLNL0000001SIKY000485
Naam geadresseerde: Mevrouw R. van der Graft.
Ik wacht uw berichtgeving af.

Met vriendelijke groet.
Gerrit van de Weerdt.
026 3613956
Middachtensingel 63, 6825 HH Arnhem

De oplossing

Een reactie op een mailtje is wel het minste dat ik verwacht. En dan geen dooddoener, maar een inhoudelijk antwoord met een duidelijke toezegging. Eventueel later gevolgd door een bericht over het verloop van de oplossing van de klacht.
Is de zending verloren gegaan dan graag een vergoeding van de kosten. Dit met een eenvoudige procedure.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiala Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roodezand
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kiala Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen