Klacht Kiala Nederland: Pakket kwijt, geen service

Klachtnummer
# 263489
Gebruiker
K. Nillesen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 april 2017 is er een pakket naar mij verstuurd met Kiala. Dit pakket is zoekgeraakt. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, o.a. met de vragen wat er normaal gesproken gebeurt wanneer een pakket zoekraakt en of een vergoeding mogelijk is. De communicatie die de klantenservice teruggeeft is minimaal. Eerst werd nog terug gemaild dat ze nog op zoek zijn naar het pakket, maar op mijn laatste e-mail van 18 mei heb ik geen reactie ontvangen.

De oplossing

Een schadevergoeding ter waarde van 20 euro (de waarde van het pakket), evt. als coulance voor de slechte service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiala Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiala Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen