Opgelost door Kickcollection.nl: Levertijd kickcollection.nl klopt voor geen meter!

content Opgelost

3 stoelen besteld bij deze zaak, werd ons verteld
5 tot 6 weken levertijd prima. Gebeld werd 6 tot 8 weken, nu 9 weken verder is het 9 tot 12 weken. Slechte service, ze wou liever niet dat we belde want ze was heel druk op de zaak met dingen regelen of we morgen konden bellen. Kastje na de muur...Echt bestel hier niet! artikelen zijn zeker mooi maar service is zwaar ondermaats om boos te worden echt...

Ik zou graag duidelijk willen weten wanneer ik me stoelen mag ontvangen en ik zie graag een tegemoetkoming hetzij een korting of iets wij hebben alles al betaald

Kickcollection.nl
    Goedemiddag,

Er zijn stoelen op kleur besteld. Bij ons in de winkel staat er aangegeven dan de gemiddelde levertijd van deze stoelen 8 weken bedraagt. Volgens de klant is er aangegeven dat dit 5-6 weken is. Onze medewerker kan zich niet voorstellen dat dit is aangegeven aangezien deze op bestelling worden geproduceerd en niet uit voorraad leverbaar zijn. De stoelen zijn door ons 20-6 besteld. Ze komen eind komende week binnen en dan kunnen we leveren. Het komt dan uit op 10 weken. Iets wat voor ons voor dit type stoel niet gek in de oren klinkt.

Er is gisteren gebeld naar onze medewerker. Deze gaf aan niet direct een antwoord te kunnen geven aangezien de producent op dat moment niet bereikbaar was en wilde de volgende ochtend de klant informeren. De klant is ook deze ochtend geïnformeerd via de mail en is er telefonisch een bericht achter gelaten.

Via facebook kwam ik zelf in contact met de klant en heb direct actie ondernomen en ook intern dit besproken. Ook de leverancier gebeld en de klant geïnformeerd.

In onze ogen lopen de orde zoals hij hoort te lopen. We zijn normaal echt bereid bij een ontevreden klant naar een oplossing te zoeken als we weten dat deze speelt. Tot vandaag waren wij ook niet op de hoogte van deze frustratie.

Wat ons wel zeer tegen de borst stuit is de zin, We worden van het kastje naar de muur gestuurd en bestel hier niet...

Wij hebben als bedrijf de service op nr 1 staan. Op internet zijn ook geen klachten te vinden en komen we er altijd makkelijk uit met klanten en lossen alles op. Ik snap ook niet hoe je dan van het kastje naar de muur wordt gestuurd na 1 tefefoon gesprek. 3-4 weken vertraging (wat voor ons geen vertraging is) lijkt me niet meteen aanleiding tot een negatieve campagne via facebook en deze site. Een telefoontje en we waren er makkelijk uit gekomen door bijvoorbeeld leenstoelen te leveren als tijdelijke oplossing.

40 euro ter compensatie en afhandelen.

Miq
    Akkoord met de compensatie.

Het laatste wil ik wel kwijt aan uw reactie. U geeft aan dat er niet 5 - 6 weken levertijd is verteld, ik en mijn vriendin hebben het allebei zeker goed gehoord het was 5 - 6 weken. Mocht dit anders zijn is het advies beter aan te geven, want het is niet duidelijk aangegeven binnen de winkel, op het artikel, geen boordje niks ook niet op de bon. Wij hebben de medewerker 3x gebeld 1x voor de vakantie 2x er na dat noemt men van de het kastje naar de muur, want de weken werden langer. Uw medewerker zei in het laatste gesprek en ik citeer "Je belt eigenlijk ongelegen we zijn aan het inladen, en ik was hier om 8u en tis nu 10 over 5 en ik wil naar huis en ben moe het was erg druk" dit vind ik raar tegen een klant die al betaald heeft voor iets wat hij nog niet ontvangen heeft en alleen vraagt wat de status is.

De 40 euro kunt overmaken op NL44SNSB0927030209

40,- compensatie

Ook een klacht indienen over Kickcollection.nl?