Klacht kickoff-holland.nl: Deelname stopzetten niet mogelijk!

Klachtnummer
# 258001
Gebruiker
Tsugua
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een uur lang in de wacht gestaan (omdat je alleen telefonisch het kan opzeggen.) uiteindelijk een medewerker Tim gesproken en die geeft aan dat ik het op een andere tijdstip weer contact moet opnemen omdat het "abonnement" in mei start, vervolgens heeft de medewerker de hoorn erop gegooid ( of dit express of per ongeluk is, is de vraag natuurlijk :-))

De oplossing

Het abonnement per ommegaande stopzetten en een bevestiging hiervan per e-mail doorgeven.

1 reactie

  1. Auteur
    kickoff-holland.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Partoredjo,

    Wat vervelend om te horen dat de verbinding van het telefoongesprek werd verbroken. Mijn collega Tim heeft dit niet bewust gedaan. Uiteraard bieden wij onze excuses aan voor het ongemak.

    Mijn collega heeft ook aangegeven dat u in de maand mei een mail kunt toesturen zodat wij uw deelname aan Kick Off kunnen opzeggen. Dit betekent dat u niet meer hoeft terug bellen om uw deelname op te zeggen.

    Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Het team van Kick Off

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen