Klacht kickoff-holland.nl: Dom

Klachtnummer
# 268456
Gebruiker
Joy69
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Zojuist benaderd door Kickoff Holland

Ik kreeg een mooi verhaal met alleen maar win kansen voor mij...

Op het moment dat ik aangaf niet mee te willen doen toen er om mijn rekeningnummer werd gevraagd werd alles uit de kast gehaald om mij te overtuigen. Ik ben zelf Sales Coach op een Klantenservice dus vond het eigenlijk wel grappig om te horen hoe hard deze jongeman zijn best deed om mij te overtuigen en heb dit ook aangegeven. Nadat ik weer aangaf er toch geen gebruik van te willen maken omdat ik op google alleen maar slechte recensies zie staan werd het gesprek overgenomen door zijn leidinggevende. Het is heel normaal dat zij meeluisteren bij nieuwe mensen dus ik moest lachen en gaf dit ook aan. De dame in kwestie heeft mij duidelijk gemaakt dat op Google alleen maar de negatieve ervaringen zijn te vinden. Als ik Walibi zou intikken dan zou ik ook alleen maar klachten vinden want helaas zijn er mensen die het 'leuk' vinden om bedrijven zwart te maken. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik niet begrijp waarom het enige adres wat wordt doorgegeven van een postbus in Roosendaal is. Mevrouw gaf aan dat het niet de bedoeling is dat klanten naar hun afdeling toekomen maar hun tussen 11:00 uur en 15:00 uur telefonisch kunnen benaderen. Hierop heb ik aangegeven dat ook bij ons het niet de bedoeling is dat mensen langs komen echter hebben wij niks te verbergen dus ons 'fysieke' adres is voor een ieder te vinden die dat wil. Opnieuw heb ik nogmaals vriendelijk aangegeven dat het niet goed voelt en ik er niet aan mee ga doen. Dit werd geaccepteerd waardoor de leidinggevende het gesprek ging afsluiten. Uit respect voor de jongeman die heel hard zijn best deed om zijn functie goed te vervullen wilde ik hem ondanks mijn 'nee' toch bedanken voor zijn inspanningen om mij te overtuigen echter koos de leidinggevende ervoor om direct de verbinding te verbreken. Enigszins beteuterd hoorde ik mijzelf nog iets zeggen tegen een dode lijn.

Pas op dit moment sloeg mijn vriendelijkheid om in boosheid...

Ik heb, met respect naar een ieder, het verhaal aangehoord en ik verwacht zeker van een leidinggevende met een voorbeeldfunctie dat zij hiertoe ook in staat is.

Buiten dat het respectloos en zelf grof is vind ik het vooral erg dom!

Als ze 30 seconde langer had uitgetrokken om het gesprek vriendelijk af te sluiten had ik nooit deze klacht gemeld......

De oplossing


Dat laat ik aan het bedrijf over!
Hoe erg vindt men bovenstaande ervaring is de vraag....

1 reactie

  1. Auteur
    kickoff-holland.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Reumerman,


    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van de gesprekken van onze medewerkers. Wij stellen het zeer op prijs dat u ons dit heeft laten weten.

    Wij hebben dit meteen opgenomen met de desbetreffende collega en haar hier op geattendeerd. Uiteraard willen wij onze excuses aanbieden voor de onaangename afsluiting van het telefoongesprek.


    Met vriendelijke groeten,

    Het team van Kick Off

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen