Opgelost door kickoff-holland.nl: Ga nooit met kick-off in zee je komt er nooit van af

M. Wemekamp

Wij hebben uw dossier bekeken en zien dat u mee doet vanaf de maand januari. Echter zien wij dat er tot op heden nog geen enkele betaling is voldaan. Om deze reden willen wij het volgende voorstellen. Wij zijn bereid om 2 bedragen van € 45,00 kwijt te schelden. Er blijft dus één betaling openstaan van € 45,00 staan ik ga hier niet mee akkoord

Geachte heer, mevrouw,

Ik ontving van uw bedrijf een e-mail.

U heeft mij telefonisch benaderd met een aanbod voor een abonnement op uw diensten. Op basis van de wet (art. 6:230v lid 6 BW) is echter voor een dergelijke overeenkomst schriftelijke instemming vereist. Dat is hier niet gebeurd.

Hierdoor is niet voldaan aan het wettelijke schriftelijkheidsvereiste en is geen rechtsgeldige overeenkomst tot stand gekomen.

Nu er geen sprake is van een rechtsgeldig gesloten overeenkomst acht ik mij niet gebonden aan de overeenkomst en ook niet verplicht tot betaling van uw rekening.

Ik zie verdere juridische stappen van uw kant met vertrouwen tegemoet.

Alle bedragen zijn kwijt gescholden

kickoff-holland.nl
    Geachte mevrouw Wemekamp,

Nogmaals bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben u een mail verstuurd met een oplossing voor uw klacht. wij hopen hierbij uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Kick Off

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?