Klacht kickoff-holland.nl: Kick off licht op en verdwijnt

Nissrine

Kick Off Holland belooft gegarandeerd prijs en meer dan 80% kans dat je de prijs wint naar keuze(geldprijs, elektronica of een reis).
Zij belden mij op met deze aanbieding, doordat het niet gelegen was ging ik 'akkoord'. Ik belde ze terug en mailde ze dat dit een overhaaste beslissing is en ik niet mee wil doen. Zij zeiden dat ik niet terug kan en dat ik minimaal een maand mee moet spelen.
Na 3 maanden heb ik het stop gezet vanwege de gegarandeerd prijs garantie. Overigens is kick off heel slecht te bereiken!
Telefonisch ga ik achter mijn prijs aan, want ik hoor niks van ze. De medewerker zegt dat ik reis voor 4 personen en 3 nachten naar Milaan win. Daarna volgt de mail met deze info ter bevestiging. Vervolgens krijg ik een brief dat ik een reis win naar Pisa voor 2 personen en 3 nachten. Na heen en weer gebel en gemail zeggen ze dat dit een 'administratieve fout' is en het een reis naar Pisa betreft voor 2 personen via superholidays.nl. Wanneer ik de code verzilver geeft superholidays aan dat het een reis betreft voor 2 personen naar Milaan. Ik mail ze allerlei vragen waar ik geen antwoord op krijg. Er is geen telefoonnummer en ik vraag hen mij te bellen. Ik krijg een mail met daarin het verzoek binnen 7 dagen een bedrag van €330 te betalen, zonder enige info over vertrekdata/locatie etc, terwjl ik hier herhaaldelijk vragen over had.
Een prijs winnen waarvoor je betalen moet?! Zoiets belachelijks heb ik nooit meegemaakt! Ik mail kick off weer(want hiervoor heb ik dat ook gedaan toen niet duidelijk was wat de reis preciws inhield), om mijn geld terug. Dit is het antwoord van kick off:

We willen je graag informeren over een aantal ontwikkelingen binnen Kick Off.

Kick Off heeft besloten om vanaf heden te stoppen met haar platform Kick Off Holland. Dit
betekent dat je geen gebruik meer kunt maken van onze dienst en niet meer kunt inloggen
via onze website.

Wij betreuren deze ontwikkeling en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Dit zal betekenen dat u gewoon gebruikt kunt maken van uw gewonnen prijs. Echter is het zo dat wij helaas het ingelegde geld niet terug kunnen storten.

Hopende hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd.

Het team van Kick off
W: www.kickoff-holland.nl
E: info@kickoff-holland.nl
T: 016 - 576 29 69

Oplichterij in samenwerking met superholidays! Ik wil mijn geld terug. Waarom zou je nog meer betalen voor een prijs/vakantie die niet naar keuze is!

Ik eis mijn geld terug.

Nissrine
    Kick off geeft geen enkele reactie. Zo ook superholidays. Wat een oplichterij!

Nissrine
3x45euro ontvang ik graag terug!

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?