Opgelost door kickoff-holland.nl: na begrafenisvader gewoon geluisterd en alls goed gekeurd

# 261981
mary

ben telefonisch gebeld zat in me auto na begrafenis van me vader en me hoofd stond er niet na heb gezegd nee geen interesse maar toch half geluisterd omdat ze zei aan de telefoon echt prijs geld terug na 3 maanden als je geen prijs hebt en onbewust alles goed gekeurd dom van me maar na me e-mail te lezen geschrokken wat gedaan heb gelijk terug gebeld maar geen contact kan gewoon geen 45,00 euro per maand missen wil AUB er niet aan mee doen en me opzeggen voor het te laat is sorry na zo verdrietige dag sta je niet stil wat je doet AUB mag ik het ongedaan maken sorry maar heb nu andere dingen aan me hoofd na me vadersbegrafenis en kan dat er niet bij hebben zou 1 juni 2017 ingaan en op 28 juni 2017 geld afgehaald worden

graag een bevestiging dat ik niet mee hoeft te doen en geen geld van me rekening wordt afgehaald op 28 juni 2017 en dat elke maand

kickoff-holland.nl
    Geachte mevrouw Willeijns,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben wij besloten om uw deelname per direct te annuleren.

Gecondoleerd met uw verlies en namens Kick Off wensen wij u en uw naaste veel sterkte.

Wij hopen hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Het team van Kick Off

mary
na een telefoontje van kickoff holland voor mijn probleem is het netjes opgelost dank je wel

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?