Klacht kickoff-holland.nl: niet nagekomen afspraak

Baruch

Heb in maart bericht gekregen dat ik een reis heb gewonnen naar Mallorca. Moest dit regelen via superhollidays. Dit gedaan maar ipv Mallorca Barcelona opgegeven. Dit was dus een foutje van mijn kant. Bericht gekregen van superhollidays of ik dit wilde veranderen. Dit gedaan maar toen bleek dat mijn voucher code reeds gebruikt was. Dit was begin mei. Eind mei bericht van superholliday dat de reis reeds volgeboekt was en we het voor volgend jaar konden proberen. diverse malen contact gehad met Kick-off hierover en zei gaven aan dat de nieuwe data in augustus online kwamen. Toen weer geprobeerd reis te boeken maar weer was de vouchercode reeds gebruikt. Weer diverse malen met Kick-off gebeld en steeds beloven zei dit in orde te maken wat niet het geval was. Uiteindelijk op 3 oktober een mailtje van superhollidays dat ze mijn gegevens niet konden vinden, of ik die opnieuw wilde versturen. Dit gedaan maar na een week weer geen reactie. Weer gebeld met Kick-off, maar nu is dit telefoonnummer niet meer in gebruik. Hoe nu verder ?

Ik zou graag toch die reis willen maken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?