Opgelost door kickoff-holland.nl: Niet te bereiken

content Opgelost
mkreuk

Kick of Holland laat je gewoon 1 uur in de wacht (lees: kou) staan en verbreken dan gewoon de verbinding.

Waarom zou je een klant te woord willen staan, die 45,- per maand betaald voor de te leveren diensten?
Kick off Holland stuurt ook geen mail terug en neemt ook geen contact op, terwijl er wel om wordt gevraagd!

Het abonnement per direct opzeggen voor klantnummer KFEB1669377

Zie de bevestiging tegemoet.

mkreuk
Een vriendelijke man belde mij gisteren terug. Het was wel vreemd dat hij mij eerst in de wacht zette, ik vermoede namelijk dat dit een grap was. Maar hij kwam terug met de mededeling dat er 1 maandbedrag wordt kwijtgescholden en dat de deelname per direct wordt beëindigd. Het is dan ook goed de bevestiging hiervan te lezen. Kreeg vandaag een mail dat ik de gestorneerde bedragen (Kick-Off heeft namelijk het vertrouwen geschaad) moet betalen, echter spreken zij niet van een kwijtgescholden maandbedrag. Heb Kick-Off een mail teruggestuurd en wacht wederom op een antwoord. M.vr.gr mkreuk ------------------------- 5 mei 2017: Ben teruggebeld door Mark de Vries, het heeft elkaar allemaal gekruist. Er staan geen bedragen meer open. Het is allemaal naar wens opgelost! Hartelijk dank. mkreuk

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?