Opgelost door kickoff-holland.nl: opzeggen abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260776
Gebruiker
Cbp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte klantenservice,
Uw bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Meer als een uur in de wacht gestaan en vervolgens waren jullie gesloten!
Ik wil niet meer deelnemen en u heeft aangegeven dat ik heel makkelijk kon opzeggen.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk opzeggen abonnement!

1 reactie

  1. Auteur
    kickoff-holland.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Putters,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Naar aanleiding van het telefoongesprek wat u heeft gevoerd met de klantenservice deel ik u hierbij mee dat uw deelname is beëindigd.

    Wij hopen hierbij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van Kick off


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cbp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat mijn deelname stopgezet is.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen