Klacht kickoff-holland.nl: opzegging

Klachtnummer
# 258960
Gebruiker
cynthia89
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Beste Kickoff-holland,

Hierbij mijn klacht.
Ik wil telefonisch opzeggen maar moest een uur wachten voordat ik aan de beurt was. Hierna wilde ik opzeggen van mijn deelname, dit was moeilijk omdat ik nog niet had meegedaan. Ik ben mij ervan bewust dat ik heb toegezegd, en zal dan ook netjes de eerste maand betalen. Wel zal ik hierna de rekening blokkeren om jullie ervan te weerhouden geld ervan af te halen aangezien opzeggen bijna onmogelijk is. telefonisch zijn jullie erg slecht bereikbaar, de informatie die ik heb gekregen klopt niet met betrekking tot de manier waarop er contact met jullie gemaakt kan worden. er kan geen contactformulier worden ingevuld terwijl dit wel in de bijlage van de email die ik heb gehad staat ter bevestiging van deelname. de website vind ik wederom erg onprofessioneel aangezien er maar heel weinig informatie op staat.
Graag zal ik een bevestiging krijgen van de opzegging na de eerste maand!
Mijn klantnummer is: KMEI2186675

Met vriendelijke groet,

Cynthia Bakker

De oplossing


graag een bevestiging van de opzegging na de eerste maand!
optimalisering van de informatievoorziening en optimalisering van de website.
excusses

0 reacties

Ook een klacht indienen over kickoff-holland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen