Klacht Kickxl: Kampioen aan het lijntje houden

Klachtnummer
# 38580
Gebruiker
aptap
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben al vanaf mei 2013 problemen met televisie kijken, mozaiekbeeld loopt vast, videotheek is niet te gebruiken zo langzaam, en nu is er analoog ook geen goede ontvangst meer. Ben nu al bijna een half jaar bezig om het voor elkaar te krijgen, i.p.v. dat kickxl een monteur ter plaatse stuurt kun je er zelf uren in gaan steken om logboeken bij te houden wanneer en welke storing zich voordoet. En dan wel leuk het abonnementsgeld elke maand volledig afschrijven. De enige reden dat ik nu nog bij kickxl zit, is dat ik het niet zie zitten weer een ander emailadres te moeten nemen bij een andere aanbieder.Anders was ik allang weggeweest.

Gewenste oplossing

Een monteur sturen om het probleem ter plekke te bekijken, en een financiele vergoeding voor alle problemen die al een half jaar spelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kickxl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kickxl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen