Wij vinden dat Kickxl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kickxl: Uitval Telefonie
Details
Klacht
Sinds 19 maart hebben wij een triple100/100 abonnement bij KickXL. Bij aanvraag van het abonnement hebben wij gekozen voor nummerbehoud, voor 2 nummers. Die 2 nummers hadden we vroeger lopen bij UPC en Tele2. Vanaf de eerste dag van de activatie hebben we meer niet dan wel telefonie-signaal. Herhaaldelijk klagen bij KickXL mocht tot nu toe niet baten, ook niet na een aangetekende in-gebreke-stelling.KickXL zegt hun best te doen, (en ik geloof ook wel, dat ze dat doen) maar het schiet niet op. Voor de duidelijkheid: TV en internet doen het prima, alleen telefoon is hopeloos.
Wij hebben ons toentertijd ingeschreven n.a.v. een vraagbundeling (glasvezel-aansluiting), en ik heb al van meer mensen in onze woonplaats gehoord, dat ze telefonie-problemen hebben. Eén van onze kennissen (die ook problemen had,) heeft een tijdelijk nummer gekregen.
Gewenste oplossing
Een oplossing zou natuurlijk zijn, dat het werkt. Misschien is een oplossing 2 nieuwe nummers. Nadat het goed werkt, wil ik een volledige compensatie van abonnementskosten m.b.t. telefonie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.