Klacht Kickz.com: Geld wordt niet geretourneerd

Klachtnummer
# 376636
Gebruiker
Bof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Basketbal shirtje betaald via IDEAL betaald. Eindstand zeggen ze dat iets fout is gebeurd met het bestellen. Dus ze storten de bedrag terug op je rekening. Iets wat totaal niet. Heb in de tussen tijd steeds me bankrekeningnummer opgestuurd plus nog foto's gemaakt. Eindstand zeiden dat gelukt is en ik me geld binnen 3 dagen gestort zou hebben. Je raad het al nee dus . Ik bellen weer. Krijg ik te horen dat het aan me bank ligt, iets wat totaal niet zo is. Heb me Bank abn ambro ook gebeld en ze kregen al vaak klachten van hun al.

De oplossing

Me geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kickz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kickz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen