Wij vinden dat Kiddiesz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kiddiesz.nl: Deel bestelling niet ontvangen, nu onbereikbaar!
Details
Klacht
Begin september heb ik twee dingen via Kiddiesz.nl besteld. Na ruim 6 weken en verschillende keren achter ze aan mailen, heb ik één item ontvangen. Het andere was niet leverbaar en ik zou mijn geld terug krijgen. Uit het item wat ik gekregen heb, zijn alle labels geknipt, erg vreemd.We zijn nu weer een aantal weken verder en ik heb mijn geld nog niet terug gekregen. Ze reageren niet meer op mails of het contactformulier. Daarnaast lijkt hun adres te veranderen. Ik ben er van overtuigd dat ik laatst Den Haag had zien staan, maar nu is het een adres in België.
Gewenste oplossing
Het shirtje & broekje waren niet leverbaar. Ik wil mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.