Klacht Kiddiesz.nl: Deel bestelling niet ontvangen, nu onbereikbaar!

Klachtnummer
# 84990
Gebruiker
Gineke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin september heb ik twee dingen via Kiddiesz.nl besteld. Na ruim 6 weken en verschillende keren achter ze aan mailen, heb ik één item ontvangen. Het andere was niet leverbaar en ik zou mijn geld terug krijgen. Uit het item wat ik gekregen heb, zijn alle labels geknipt, erg vreemd.

We zijn nu weer een aantal weken verder en ik heb mijn geld nog niet terug gekregen. Ze reageren niet meer op mails of het contactformulier. Daarnaast lijkt hun adres te veranderen. Ik ben er van overtuigd dat ik laatst Den Haag had zien staan, maar nu is het een adres in België.

De oplossing

Het shirtje & broekje waren niet leverbaar. Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiddiesz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiddiesz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen