Klacht Kiddiesz.nl: Kiddiesz levert niet en geen geld terug

Klachtnummer
# 83930
Gebruiker
Patrickla fleur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Kiddiesz een Frozen jas besteld. Levertijd is vier weken. Ik heb hier ook rekening mee gehouden. Na vier weken een mail gestuurd of de jas verstuurd wordt. Het antwoord is dat de leverancier niet op tijd kan leveren. Ik heb een email teruggestuurd dat ik voor einde van de week de jas geleverd wilde hebben. Als voor het einde van de week de jas niet geleverd kon worden zou het geld teruggestord worden was het antwoord. De jas werd niet geleverd. Hierna opnieuw gemaild om het bedrag terug te storten. Op emails wordt niet meer gereageerd

na 2 maanden nog steeds geen geld terug en geen levering

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kiddiesz.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kiddiesz.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen