Klacht Kidits.nl: Bestelling betaald, maar niet geleverd

Klachtnummer
# 294829
Gebruiker
Marlies11
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn zoon wacht nu al ruim drie weken op zijn powerrangers speelgoed wat hij met zijn eigen zakgeld heeft betaald en besteld op de website van Kidit. Volgens de mail die we hebben ontvangen na het bestellen, zou hij het al twee terug ontvangen. Op mails die we naar jullie hebben gestuurd, wordt niet gereageerd. Op andere manieren zijn jullie niet te bereiken.

Gewenste oplossing

Binnen een week het bestelde speelgoed thuis ontvangen of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kidits.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kidits.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen