Wij vinden dat Kidits.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kidits.nl: Misleidende levertijden en niet reageren op mails
Details
Klacht
Een bestelling geplaatst bij deze site omdat ze binnen 2-3 dagen konden leveren. Geld overgemaakt en in afwachting van ontvangst. Omdat de bestelling op de dag dat ik het eigenlijk had willen ontvangen nog steeds onder de status "in behandeling" stond, heb ik de gehele bestelling geannuleerd. In hun voorwaarden stond dat je kan annuleren als de bestelling nog niet verzonden was. Paar dagen later een mail ontvangen dat er vertraging zat in de bestelling en hun excuses. Gelijk op gereageerd en gemeld dat ik de bestelling had geannuleerd en graag geld terug wilde, een dag later dat de bestelling verzonden was. 1 artikel niet leverbaar dus ik zou nog €18 ontvangen. Tot op heden ook nog niet mogen ontvangen. Geen telefonisch contact mogelijk en geen reacties ontvangen op de meerdere mails die ik inmiddels gestuurd heb.Gewenste oplossing
Volledige bedrag teruggestort op rekeningBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.